Ázsia Neked utazási tanácsadás: az ázsiai utak szakértője – költséghatékony utazás egyénileg

Az Ázsia Neked most már több mint 4 éve kínál egyedi és különleges megoldást azoknak, akik egy ázsiai utazást terveznek vagy álmodoznak róla.

Egy ázsiai utazás meglehetősen komplex és a hazai, európai szokásoktól sok esetben igen eltérő. A megfelelő helyismeretek hiányában nagyon nehéz, valamint idő és energiaigényes egy ilyen út önálló megszervezése és megvalósítása.  Sokan vagytok úgy, hogy egy előre összeállított,  kötött programos csoportos utazásra nem szívesen mennétek el, arról nem is beszélve hogy általában ezek az utak sokkal drágábbak. Az Ázsia Neked segít abban, hogy hihetetlen árakon egy személyes preferenciád szerinti, jól megszervezett, minőségi utazáson tudj részt venni. Facebook oldalunkat mára több mint 27,000-en követitek és megszámlálhatatlan boldog ügyfél véleményét olvashatjátok ott, akik már segítségünkkel eljutottak Ázsia valamelyik országába.

Amennyiben amerikai utazás érdekelne inkább, látogass el társoldalunkra az, Amerika Neked-re.

Mi az amire számíthatsz?

• Nagyon jól felépített élménydús, tartalmas utazási javaslatokat állítunk össze, majd szabjuk teljesen személyre  az igényeidnek megfelelően
  • Álmaid útját olyan áron valósítjuk meg, amire valószínűleg nem is gondoltál volna
  • Programtervezetet, útvonaltérképeket, útleírást és számtalan hasznos tippet kapsz tőlünk
  • Nincs kockázatod, az út árát nem nekünk fizeted, minden közvetlenül a Te nevedre kerül a világ vezető szolgáltatóinál
  • Levesszük a válladról azt a hatalmas mennyiségű munkát és utánajárást ami az egyéni szervezéssel jár
  • A Ti preferenciátok és a mi javaslataink alapján közösen végezzük el a foglalásokat
  • A legszuperebb ár-érték arányú szállásokat fogjuk javasolni, ideális elhelyezkedéssel
  • A foglalások után és az utazásod alatt is fordulhatsz hozzánk kérdésekkel

Ismerd meg az utazási tanácsadás szabadságát részletesen

Hogyan működik a tanácsadás? Mi a következő lépés?

• Weboldalunkon válaszd ki azt az utazást, ami leginkább közel áll az elképzeléseidhez
  • Mi ingyenesen készítünk Neked egy részletes ajánlatot a választott utazás kapcsán, amelyet tudunk finomítani a pontosabb igényeidnek megfelelően
  • Amennyiben szimpatikus az ajánlat, akkor időpont egyeztetést követően (online meetingen, vagy személyesen) átbeszéljük az utazás részleteit és az esetleges változtatási igényeket
  • A megbeszélésen közösen foglaljuk le a repülőjegyeket, szállásokat illetve a választott utazás függvényében buszjegyeket, hajóút foglalást is intézünk
  • Tanácsaink által nem csak a foglalások során hanem az ott tartózkodás alatt is sokat tudtok spórolni
  • A tanácsadói díjunk a választott és lefoglalt utazás ára után számolódik – mértéke 13-15%.  Tanácsadásról szóló számlát kapsz attól az egyéni vállalkozótól aki a legprofibb a Te utad megszervezésében.
  • Nagyobb létszámok esetében egyedi kedvezmény jár.

Ázsia Neked vélemények

Ismerjétek meg a csapatunkat!

Évi & Gábor:

Nagyon-nagyon szeretünk utazni bárhol a világban, de persze elsősorban Ázsia országaiban. Az elmúlt tíz évben több, mint 4 évet töltöttünk az ázsiai országok körbeutazásával. Szinte elmondhatatlanul sok információval, és tapasztalattal gazdagodtunk utazásaink során, melyeket mindig is szerettünk megosztani másokkal, és köszönhetően az Ázsia Neked lehetőségének, most már nem csak barátainkkal és családunkkal oszthatjuk meg élményeinket, hanem hasznos utazási tanácsokkal szolgálhatunk minden felfedezni vágyó kalandor, vagy kikapcsolódni induló utazó számára is. Utazásaink tervezésekor ráadásul nem csak az elmúlt évek ázsiai tapasztalataira támaszkodunk, messzebbre visszatekintve is sok-sok évnyi utazási és szervezési tapasztalattal rendelkezünk, melyek a mai napig minden alkalommal nagy segítségünkre vannak az utak tervezésekor. Az elmúlt 5 évben ketten több mint 1.000 különböző, egyedi utat szerveztünk meg, az utasaink nagy megelégédésre, és folyamatosan bővítjük az ÁzsiaNeked-en keresztül elérhető helyszíneket is. Sok visszatérő utasunk van akiknek szeretnénk mindig újabb és újabb kalandokkal, helyszínekkel és élményekkel kedveskedni, ezért Mi ketten jelenleg már 13 országba szervezünk utakat az ÁzsiaNeked kínálatából (így Mi rendelkezünk a leginkább átfogó ismeretekkel és rálátással egész Ázsiát figyelembe véve). A minőségi szolgáltatás érdekében minden általunk szervezett országba rendszeresen visszajárunk (ami így a Covid időszak után még fontosabb mint azelőtt), hogy újabb programokkal, helyszínekkel és naprakész információkkal bővíthessük ismereteinket.

Zsófi:

Ragyogó napfényes októberi nap volt, amikor 2014 őszén életemben először megérkeztem Ázsiába, azon belül is Bangkokba tele izgalommal, hogy mi vár rám a világ ezen új szegletében. Maga Thaiföld és Kambodzsa az alatt a két hét alatt, amit kint töltöttem olyannyira elvarázsolt, hogy azóta is rendszeresen keresem fel ezeket az országokat, de mellette más új ázsiai desztinációkat is, ahogy a szabadidőm engedi. Utazásaim során rengeteget tanultam és tanulok a kinti emberektől a keleti kultúráról és a hétköznapi életről, az új országok felfedezése pedig már a lételememmé vált. Lassan több mint 60 országgal és több száz repülőúttal a hátam mögött fogalmazódott meg bennem az elhatározás, hogy az utazásaim alatt megszerzett tapasztalataimat szeretném továbbadni másoknak is, akik esetleg félve indulnának el egy ilyen összetettebb, távoli úticélra, mint Ázsia. Dolgoztam már utazási irodában is, de amikor először hallottam Bencéről és az Amerika Neked oldaláról, egyből tudtam, hogy vele kell együttműködnöm, mert a tanácsadást egy remek megoldásnak tartom.

Szilvi:

Már kislányként az volt az álmom, hogy körbeutazom a Földet és nyelveket tanulok. Azóta is hobbim és hivatásom az utazás, több nyelven beszélek és hosszú évekig dolgoztam utazási menedzserként. Hiszek abban, hogy a személyiségünkre is hat az, ahogyan a világot járjuk és új élményeket szerzünk, új embereket megismerve és ezt a kincset, tudást, tapasztalatot senki sem veheti el tőlünk. Bali számomra szerelem volt első látásra, oly annyira, hogy az első utam után egy hónappal később már vissza is mentem! Szeretném, ha sok ember számára megvalósult álom lehetne eljutni ide, bízom benne, hogy a segítségünkkel egyre többen indulhatnak majd el eme különleges felfedező útra és közelebb tudjuk hozni a balinéz kultúrát az itthoni emberek szívéhez. Remélem, hogy minél többen átélhetitek majd, mennyi csodát rejt a sziget és milyen végtelenül kedvesek, közvetlenek a mindig mosolygós balinéz emberek.

Dóri:

Az utazás a szenvedélyem! Sokfelé jártam már a világ különböző pontjain, de az Indiai óceán szigetvilága a legkülönlegesebb számomra. Seychelles és Maldív-szigetek nem véletlenül a szívem csücske… ennyi természeti csoda láttán az ember úgy érzi, szinte megáll  körülötte az idő. Létezik földi paradicsom? Igen, én  megtaláltam! Gyere velem, éld át Te is ezt a felejthetetlen utazást, légy egy határtalan élmény részese!

Trixi:

Közel 20 évig a vendéglátásban dolgoztam, ahol a világ számtalan országából érkező utazókat ismerhettem meg. A sokszínűségük ellenére mégis az ázsiai világra csodálkoztam rá leginkább. Mauritius gyönyörű partjai oly különlegesek, hogy az óceánból fürdés közben csodálhatjuk meg a hegy látványát és a fehér homokos partokat egyaránt. Betekintést nyerhetünk több vallási kultúrába a szigetlakók között, akik békésen élnek egymás mellett. Réunion a holdbéli tájak, a felhőkbe törő tűzhányók és a mesés vízesések szigete. Lagúnák, korallzátonyok, háborítatlan természet, hegycsúcsok, szorosok, vízesések, látványos vulkánok várják, hogy felfedezzük őket. Filozófiám, hogy az utazás minden pillanata örök élménnyé váljon. A hivatásom egyben a hobbim is, így ha tehetem, a szabadidőmet is az utazásnak szentelem. Mark Twain gondolata: ” Az embernek az az érzése, mintha Isten először Mauritiust teremtette volna meg, majd annak mintájára alkotta volna meg a Mennyországot. “

Szilvia:

Korábban  évtizedekig irodában dolgoztam,  de amióta az eszemet tudom, szenvedélyem az utazás. Szeretem felfedezni a világot, megosztani tapasztalataimat. S ha belegondolok,  valójában egész életemben ha csak tehettem utaztam, csoportban, barátokkal , s nagyon sokszor egyedül. Amikor évekkel ezelőtt a spanyol Mesetán gyalogoltam a hátizsákommal egy forró júniusi délután egyszer csak megértettem , úton lenni tényleg maga az élet – s én így akarok élni. Így egy hosszú utazásra indultam, ami azóta is tart . Több, mint 50 országban jártam eddig s találkozásom Dél-Kelet Ázsiával meghatározó pont lett az életemben.  Srí Lanka különösképpen a szívembe lopta magát a maga természetességével, a természet bujaságával és mindig mosolygós kedves lakosaival, konyhaművészetével. Hasonlóképp Ázsia többi országa is elvarázsolt. Ezért is csatlakoztam örömmel az Ázsia Neked csapatához, mert így  lehetőségem van megosztani az utazásaim során szerzett tapasztalataimat, és lelkesedésemet, mely reményeim szerint minden utasunkra átragad.

Norbi:

Norbi vagyok, utazásfüggő…😎
Emlékszem, már pici gyerekkoromban elkezdődött. Imádtam vonatozni, nyaranként bebarangolni a Balaton legeldugottabb zugait, felmászni minden dombra-kilátóra. Az idő előrehaladtával fokozatosan kinyílt a világ. Eljutottam Európa különböző pontjaira majd felnőttként Afrika, Amerika, a Karib szigetvilàg, majd Vietnam következett. Az ezerarcú ország egyből magával ragadott: természeti csodái, sokrétű gasztronómiája és a végtelenül kedves helyiek varázsolták felejthetetlenné első látogatásomat. Gábort és Évit is itt ismertem meg, a kölcsönös szimpátiából idővel barátság, majd munkakapcsolat lett. Bízom benne hogy segítségemmel minél többen belekóstolhattok életem egyik legmeghatározóbb, legkülönlegesebb kalandjába!

KAPCSOLAT

Kérj ajánlatot weboldalunkon keresztül és a specializált tanácsadónk felveszi veled a kapcsolatot ha konkrét úttal kapcsolatos kérdésied vannak.